فایل ورد مقاله بررسي رابطه مديريت زمان و استرس شغلي کارکنان مطالعه موردي: مرکز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشکي

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله بررسي رابطه مديريت زمان و استرس شغلي کارکنان مطالعه موردي: مرکز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشکي دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله بررسي رابطه مديريت زمان و استرس شغلي کارکنان مطالعه موردي: مرکز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشکي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله بررسي رابطه مديريت زمان و استرس شغلي کارکنان مطالعه موردي: مرکز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشکي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله بررسي رابطه مديريت زمان و استرس شغلي کارکنان مطالعه موردي: مرکز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشکي :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در علوم انسانی
تعداد صفحات:13
نویسنده(ها):
آسیه سلطان محمدی – کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی، دانشگاه ارشاد دماوند
منیژه ملائی – کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی، دانشگاه ارشاد دماوند،

چکیده:
هدف پژوهش حاضر تعیین رابطه مدیریت زمان و استرس شغلی کارمندان مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان بوده است. در پژوهش حاضر متغیرهای مدیریت زمان شامل: برنامه ریزی، تدوین اهداف و اولویت ها، کنترل زمان، برقراری نظم و سازماندهی می باشند، که ارتباط آنها با استرس شغلی مشخص می گردد. نوع تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی است که بر روی کارکنان مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان انجام، و از روش سرشماری استفاده شده است. تعداد کل کارکنان 22 نفر میباشد. جهت جمع آوری داده ها از دو پرسشنامه محقق ساخته، یک پرسشنامه مربوط به استرس شغلی و دیگری مربوط به مدیریت زمان استفاده شده است. نتایج کسب شده نشان داد، که ارتباط معناداری بین تمایل به برنامه ریزی، تدوین اهداف و اولویت ها و کنترل زمان با استرس شغلی وجود دارد. همچنین سایر نتایج نشان داد، هیچ رابطه ای بین برقراری نظم و سازماندهی با استرس شغلی وجود ندارد

توضیحات بیشتر