فایل ورد مقاله افزايش ظرفيت خمشي تير بتني دوسرساده باانتقال نيروي فشاري ميلگرد فشاري به مقطع کششي به وسيله آرماتورادگاداخل لوله ونگاه اقتصادي به آن به روش عددي

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله افزايش ظرفيت خمشي تير بتني دوسرساده باانتقال نيروي فشاري ميلگرد فشاري به مقطع کششي به وسيله آرماتورادگاداخل لوله ونگاه اقتصادي به آن به روش عددي دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله افزايش ظرفيت خمشي تير بتني دوسرساده باانتقال نيروي فشاري ميلگرد فشاري به مقطع کششي به وسيله آرماتورادگاداخل لوله ونگاه اقتصادي به آن به روش عددي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله افزايش ظرفيت خمشي تير بتني دوسرساده باانتقال نيروي فشاري ميلگرد فشاري به مقطع کششي به وسيله آرماتورادگاداخل لوله ونگاه اقتصادي به آن به روش عددي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله افزايش ظرفيت خمشي تير بتني دوسرساده باانتقال نيروي فشاري ميلگرد فشاري به مقطع کششي به وسيله آرماتورادگاداخل لوله ونگاه اقتصادي به آن به روش عددي :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران
تعداد صفحات:16
نویسنده(ها):
محمدرضا قاسمی – دانشیار،دانشکده عمران، دانشگاه سیستان و بلوچستان
رضا عباس نیا – دانشیار،دانشکده عمران، دانشگاه علم صنعت،تهران،ایران
آیدین شیشه گران – دانشجوی کارشناسی ارشد، دانشگاه سیستان و بلوچستان،زاهدان،ایران

چکیده:
در سال های اخیر جهت افزایش ظرفیت خمشی تیر های دوسر ساده و مخصوصاً تیر پل ها،روش های جدیدی ارائه شده است که همگی مستلزم هزینه زیادومصالح خاص و اجرای سخت می باشند.در این مقاله با ارائه روشی بسیار ساده و کم هزینه و بااستفاده از یک لوله بسیار کوتاه سعی در افزایش ظرفیت خمشی تیر از 14 درصد پرداخته می شود.به این ترتیب که آرماتور فشاری را با زاویه 94 الی 04 درجه که در تحقیق 11 درجه در نظر گرفته شده است می توان خم کرد و وارد مقطع کششی کرد . این قسمت مورب آرماتور ادگا را داخل لوله قرار داد تا،در برش وارد عمل نشود و همچنین با بتن درگیر نشود تا بتواند نیروی فشاری آرماتور فشاری که بعد بار گذاری در بالای مقطع ایجاد شده است را به مقطع کششی تیر منتقل کند.با این اقدام، نیروی فشاری میلگرد بالا در مقطع کششی اعمال می شود که خود،باعث یک پیش تنیدگی بعد بارگذاری میشود.در نتیجه این اتفاقات، ظرفیت خمشی تیر افزایش می یابد.باکمک این روش می توان ظرفیت خمشی تیر را از حالت معمولی آن بالا تر برد.همچنین برای یک مقاومت ثابت با این روش می توان میلگرد های مورد نیاز در مقطع کششی را کاهش داد. که در بالاترین سطح خود این مقدار را می توان به حدود 14 % رساند.

توضیحات بیشتر