فایل ورد مقاله افزايش ظرفيت خمشي تير بتني دوسرساده باانتقال نيروي فشاري ميلگرد فشاري به مقطع کششي به وسيله آرماتورادگاداخل لوله به روش آزمايشگاهي و عددي

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله افزايش ظرفيت خمشي تير بتني دوسرساده باانتقال نيروي فشاري ميلگرد فشاري به مقطع کششي به وسيله آرماتورادگاداخل لوله به روش آزمايشگاهي و عددي دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله افزايش ظرفيت خمشي تير بتني دوسرساده باانتقال نيروي فشاري ميلگرد فشاري به مقطع کششي به وسيله آرماتورادگاداخل لوله به روش آزمايشگاهي و عددي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله افزايش ظرفيت خمشي تير بتني دوسرساده باانتقال نيروي فشاري ميلگرد فشاري به مقطع کششي به وسيله آرماتورادگاداخل لوله به روش آزمايشگاهي و عددي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله افزايش ظرفيت خمشي تير بتني دوسرساده باانتقال نيروي فشاري ميلگرد فشاري به مقطع کششي به وسيله آرماتورادگاداخل لوله به روش آزمايشگاهي و عددي :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران
تعداد صفحات:16
نویسنده(ها):
محمدرضا قاسمی – دانشیار،دانشکده عمران، دانشگاه سیستان و بلوچستان
رضا عباس نیا – دانشیار،دانشکده عمران، دانشگاه علم صنعت،تهران،ایران
آیدین شیشه گران – دانشجوی کارشناسی ارشد، دانشگاه سیستان و بلوچستان،زاهدان،ایران

چکیده:
در سال های اخیر جهت افزایش ظرفیت خمشی تیر های دوسر ساده و مخصوصاً تیر پل ها،روش های جدیدی ارائه شده است که همگی مستلزم هزینه زیادومصالح خاص و اجرای سخت می باشند.در این مقاله با ارائه روشی بسیار ساده و کم هزینه و با یک لوله بسیار کوتاه به در بهینه سازی تیر از 51 الی 15 درصد پرداخته می شود.به این ترتیب که آرماتور فشاری را 95 الی 05 درجه می توان خم کرد و وارد قسمت کششی کرد و این قسمت مورب را داخل لوله قرار داد تادر برش وارد عمل نشود و همچنین با بتن درگیر نشود و بتواند نیروی فشاری آرماتور فشاری در بالای مقطع را به مقطع کششی منتقل کند.این امر نیروی فشاری در مقطع کششی ایجادمیکند که خود،باعث یک پیش تنیدگی بعد بارگذاری میشود.این مهم که باعث افزایش ظرفیت خمشی تیر می گردد.و به مقدار افزایش ظرفیت خمشی می توان از میلگرد مقطع کششی کاهش داد. که در بالاترین سطح خود این مقدار را می توان به 15 % رساند. برای اثبات هرچه بهتر این امر در دو نوع تیر یکی معمولی و یکی ادگا دار به بررسی مقایسه سه مدل در ABAQUS و تحلیل دستی بااستفاده از آیین نامه ACI318-05 و آزمایشگاهی در تیر های یک متری پرداخته می شود.

توضیحات بیشتر