فایل ورد مقاله کارآفريني ازطريق بازاريابي اينترنتي

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله کارآفريني ازطريق بازاريابي اينترنتي دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله کارآفريني ازطريق بازاريابي اينترنتي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله کارآفريني ازطريق بازاريابي اينترنتي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله کارآفريني ازطريق بازاريابي اينترنتي :


محل انتشار: اولین همایش ملی حسابداری، حسابرسی و مدیریت
تعداد صفحات:10
نویسنده(ها):
مجید اسماعیل پور – استادیاروعضو هیئت علمی گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه خلیج فارس بوشهر
محدثه زندوی – دانشجوی کارشناسی ارشدمدیریت بازرگانی دانشگاه خلیج فارس بوشهر

چکیده:
با توجه به رشد روزافزون جمعیت و نیاز افراد به داشتن شغل، تعداد متقاضیان شغل رو به افزایش است و طبیعی است که بازار کار پاسخگوی نیاز تمام متقاضیان شغل نمی باشد؛ بدیهی است که عده ای از افراد با کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار شخصی شان می توانند در بازار کار فعالیت کنند و از این طریق درآمدی را کسب نمایند. یکی از روش هایی که افراد می توانند به واسطه ی آن کسب و کارشان را راه اندازی کنند، کسب و کار اینترنتی و بازاریابی از طریق اینترنت است که در این مطالعه تلاش شده است به این موضوع توجه شود. در این مطالعه در ابتدا راجع به تبلیغ و تبلیغات الکترونیکی توضیحاتی بیان شده است و سپس مدل های مختلف تبلیغات الکترونیکی ارائه شده است. سپس راجع به کارآفرینی و کارآفرینی الکترونیکی مطالبی بیان شده است و در نهایت راجع به لزوم ترویج فرهنگ کارآفرینی به وسیله ی بازاریابی از طریق اینترنت بحث شده است

توضیحات بیشتر