فایل ورد مقاله استفاده از سيستم مبتني بر قوانين فازي جهت ارزيابي عملکرد روسازي هاي شني و آسفالت حفاظتي در شرايط مختلف محيطي، مقاومتي خاک بستر و ترافيکي در راه هاي با حجم ترافيک کم

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله استفاده از سيستم مبتني بر قوانين فازي جهت ارزيابي عملکرد روسازي هاي شني و آسفالت حفاظتي در شرايط مختلف محيطي، مقاومتي خاک بستر و ترافيکي در راه هاي با حجم ترافيک کم دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله استفاده از سيستم مبتني بر قوانين فازي جهت ارزيابي عملکرد روسازي هاي شني و آسفالت حفاظتي در شرايط مختلف محيطي، مقاومتي خاک بستر و ترافيکي در راه هاي با حجم ترافيک کم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله استفاده از سيستم مبتني بر قوانين فازي جهت ارزيابي عملکرد روسازي هاي شني و آسفالت حفاظتي در شرايط مختلف محيطي، مقاومتي خاک بستر و ترافيکي در راه هاي با حجم ترافيک کم،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله استفاده از سيستم مبتني بر قوانين فازي جهت ارزيابي عملکرد روسازي هاي شني و آسفالت حفاظتي در شرايط مختلف محيطي، مقاومتي خاک بستر و ترافيکي در راه هاي با حجم ترافيک کم :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران
تعداد صفحات:12
نویسنده(ها):
منصور فخری – دانشیار دانشکده عمران دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
محمد گراوند – دانشجوی کارشناسی ارشد راه و ترابری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

چکیده:
طیف گسترده ای از روسازی ها در راه های باحجم ترافیک 3LVRs در کشور مورد استفاده قرار گرفته است. این روسازی ها در شرایط مختلف محیطی، مقاومتی خاک بستر و ترافیکی دارای عملکرد های متفاوتی می باشند. بدلیل عدم پیاده سازی سیستم مدیریت روسازی 4PMSدر راه های با حجم ترافیک کم متأسفانه از روش های سلیقه ای جهت انتخاب نوع روسازی برای یک مسیر استفاده می شود. سیستم استنتاج فازی 5FIS یک روش مبتنی بر سیستم خبره جهت بدست آوردن مشخصات عملکردی روسازی ها، در شرایط مختلف تأثیرگذار بر عملکرد روسازی می باشد. در این تحقیق سه عامل آب و هوایی بارندگی، مقاومت خاک بستر و ترافیک جهت ارزیابی عملکرد روسازی ها استفاده گردید. از نظرات کارشناسان و منابع موجود جهت تعریف توابع عضویت استفاده شد. پس از تعیین توابع عضویت پرسشنامه ای طراحی شد و از کارشناسان با تجربه بالا در بخش های راه روستایی وزارت راه و شهرسازی، شرکت های مشاور و اساتید دانشگاهی جهت تکمیل پرسشنامهاستفاده گردید. جهت بدست آوردن خروجی های مدل از روش استلزام ممدانی 6 در نرم افزار متلب استفاده گردید. پس از مدل سازی مشخص گردید از نظر کارشناسان در راه های باحجم ترافیک کم عوامل تأثیرگذار در عملکرد روسازی به ترتیب شدت اهمیت عبارتند از عوامل محیطی بارندگی،یخبندان و;، مقاومت خاک بستر و کمترین عامل تأثیرگذار عامل ترافیکی می باشد.

توضیحات بیشتر