فایل ورد مقاله بررسي رابطه بين فرهنگ کلاس درس ، سبک يادگيري و ميزان خلاقيت دانش آموزان پسر پايه ششم شهرستان دلفان

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله بررسي رابطه بين فرهنگ کلاس درس ، سبک يادگيري و ميزان خلاقيت دانش آموزان پسر پايه ششم شهرستان دلفان دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله بررسي رابطه بين فرهنگ کلاس درس ، سبک يادگيري و ميزان خلاقيت دانش آموزان پسر پايه ششم شهرستان دلفان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله بررسي رابطه بين فرهنگ کلاس درس ، سبک يادگيري و ميزان خلاقيت دانش آموزان پسر پايه ششم شهرستان دلفان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله بررسي رابطه بين فرهنگ کلاس درس ، سبک يادگيري و ميزان خلاقيت دانش آموزان پسر پايه ششم شهرستان دلفان :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در علوم انسانی
تعداد صفحات:21
نویسنده(ها):
نازنین حاتم زاده سرکشتی –

چکیده:
باتوجه به اینکه هدف پژوهش حاضربررسی رابطه بین فرهنگ کلاس درس ، سبکهای یادگیری ومیزان خلاقیت دانش آموزان می باشد لذاپژوهش حاضرازنوع همبستگی می باشد جامعه آماری پژوهش حاضرشامل کلیه ی دانش آموزان پسر پایه ششم – دوره ابتدایی شهرستان دلفان در سال تحصیلی 49 49 که تعداد آنها بالغ بر 0922 نفر می باشد . تعدادنمونه از روش نمونه گیری به این صورت بود که از بین دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی شهرستان نورآباد بطور تصادفی 014 نفر انتخاب شدند روش اصلی آزمودنی در این مطالعه تصادفی بوده است روش وابزارجمع آوری اطلاعات شامل سه پرسشنامه ، پرسشنامه فرهنگ کلاس استفان رابینز ، پرسشنامه سبک های یادگیری کلب و پرسشنامه خلاقیت رند سیب می باشد برای جمع آوری اطلاعات از دو روش کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است .برای تعیین چارچوب تئوری تحقیق ،از منابع جدید علمی استفاده شده و به جهت اشراف به پیشینه تحقیق ،روش کتابخانه ای به کار رفته است .عمده روش جمع آوری اطلاعات میدانی است روش تحلیل داده ها در دو سطح توصیفی و استنباطی انجام شده است . در تحلیل توصیفی از شاخص های آمار توصیفی از جمله فراوانی ، میانگین ، انحراف استاندارد و ; و در تحلیل استنباطی از ضریب همبستگی پیرسون استفاده شده است

توضیحات بیشتر