فایل ورد مقاله شناسايي عوامل فرهنگي آموزشي و منابع انساني موثربرتجاري سازي محصولات مبتني برفناوري نانوکامپوزيت

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله شناسايي عوامل فرهنگي آموزشي و منابع انساني موثربرتجاري سازي محصولات مبتني برفناوري نانوکامپوزيت دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله شناسايي عوامل فرهنگي آموزشي و منابع انساني موثربرتجاري سازي محصولات مبتني برفناوري نانوکامپوزيت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله شناسايي عوامل فرهنگي آموزشي و منابع انساني موثربرتجاري سازي محصولات مبتني برفناوري نانوکامپوزيت،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله شناسايي عوامل فرهنگي آموزشي و منابع انساني موثربرتجاري سازي محصولات مبتني برفناوري نانوکامپوزيت :


محل انتشار: اولین همایش ملی حسابداری، حسابرسی و مدیریت
تعداد صفحات:18
نویسنده(ها):
احسان بهمن زیاری – دانشگاه پیام نورصندوق پستی 19395-3697تهران /ایران نویسنده مسئول دانشجوی کارشناسی ارشدمدیریت اجرایی دانشگاه پیام نور
شهرام هاشم نیا – استادیارگروه مدیریت دانشگاه پیام نور
کیارش فرتاش – دانشجوی دکتری مدیریت تکنولوزی دانشگاه علامه طباطبایی

چکیده:
هدف از انجام این پژوهش، شناسایی مهم ترین عوامل مؤثر بر تجاری سازی محصولات مبتنی بر فناوری نانوکامپوزیت؛ با هدف شناسایی عوامل فرهنگی، آموزشی و منابع انسانی است. بدین منظور پس از بررسی مبسوط ادبیات تجاریسازی فناوری های نوظهور، برخی از عوامل مؤثر بر تجاری سازی محصولات مبتنی بر فناوری نانو شناسایی شدند. سپس با شش نفر از خبرگان تجاری سازی محصولات نانویی ( شامل سه نفر از خبرگان ستاد توسعه فناوری نانو، دو نفر از خبرگان تجاری سازی پارک فناوری پردیس و یک نفر از خبرگان یکی از شرکت های خصوصی ) ، مصاحبه های عمیق نیمه ساختاریافته صورت پذیرفت. داد ههای حاصل از مصاحبه ها به روش تحلیل محتوا تجزیه و تحلیل گردید. سپس، عوامل شناسایی شده با ارزیابی چند نفر از متخصصان تجاری سازی شرکتهای فعال در این حوزه تکمیل، صحه گذاری و اصلاح گردید. در نهایت عواملی مثل « تربیت متخصصان کسب و کار در تجاری سازی محصولات نانویی » ، « آماده سازی بازار و آموزش به مشتریان به منظور بهبود ادراک ویژگی های محصولات مبتنی بر فناوری نانو کامپوزیت » و « بیان جنبه های مثبت فناوری نانوکامپوزیت و تبیین این که محصولاتی که از این فناوری بهره می برند برای سلامتی انسان و محیط زیست خطری ندارند » به عنوان مهم ترین عوامل شناسایی شدند

توضیحات بیشتر