فایل ورد مقاله شناسايي اجزاي حسابرسي بازاريابي وتجزيه و تحليل مشتري

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله شناسايي اجزاي حسابرسي بازاريابي وتجزيه و تحليل مشتري دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله شناسايي اجزاي حسابرسي بازاريابي وتجزيه و تحليل مشتري  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله شناسايي اجزاي حسابرسي بازاريابي وتجزيه و تحليل مشتري،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله شناسايي اجزاي حسابرسي بازاريابي وتجزيه و تحليل مشتري :


محل انتشار: اولین همایش ملی حسابداری، حسابرسی و مدیریت
تعداد صفحات:9
نویسنده(ها):
مسعود دهقانی – کارشناس ارشدحسابرسی دانشگاه رجاقزوین نویسنده مسئول
مصطفی محسن زاده – کارشناس ارشدحسابرسی دانشگاه رجا قزوین

چکیده:
حسابرسی بازاریابی ابزاری است که میزان ارزش ، خطر و کارایی تلاشهای واحد بازاریابی سازمان را می سنجد . نقطه شروع حسابرسی بازاریابی فعالیت هایی است که در واحد بازاریابی داخل شرکت انجام می شود و فعالیت هایی که در این قسمت از سازمان انجام می شود در اصطلاح ، فرصتها یا خطرات نامیده می شود . در بازار ، مشتری نقش اصلی را بازی می کند و ارزش یک مشتری به معنی نقش یک مشتری یا یک گروه از مشتریان با اهداف کمیتی و کیفیتی برای سازمان است که در عمل چندین روش برای ارزیابی ارزش مشتری از جمله روش ABC ، روش تجزیه و تحلیل سودآوری مشتری ، ارزش طول عمر مشتری ، روش نمونه کارها ، روش مدلهای ارزیابی ریاضی وجود دارد . واحد مشتری تنها از طریق نقش او در نسبت درآمد یا سود شرکت بیان می شود اما فعالیتهای دیگری از قبیل اطلاعات ، فروش متقابل بالقوه ، ایجاد یک تصویر مثبت ، معرفی مشتریان جدید برای سازمان حائز اهمیت است . تمرکز ، بر روی تحلیلهای ارزش فراهم شده به مشتری و ارزش مشتری برای سازمان است . بنابراین هدف اصلی این مقاله ارائه روشهای اصلی تجزیه و تحلیل ارزش ایجاد شده برای مشتری توسط شرکت و ارزش مشتری برای شرکت می باشد که به منظور ایجاد استراتژی بازاریابی شرکت صورت می گیرد

توضیحات بیشتر