فایل ورد مقاله رسانه هاي ارتباط جمعي نظريه هاي هنجاري وکارکردها

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله رسانه هاي ارتباط جمعي نظريه هاي هنجاري وکارکردها دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله رسانه هاي ارتباط جمعي نظريه هاي هنجاري وکارکردها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله رسانه هاي ارتباط جمعي نظريه هاي هنجاري وکارکردها،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله رسانه هاي ارتباط جمعي نظريه هاي هنجاري وکارکردها :


محل انتشار: اولین همایش ملی حسابداری، حسابرسی و مدیریت
تعداد صفحات:14
نویسنده(ها):
فریز طاهری کیا – عضوهیئت علمی دانشگاه ازادفیروزکوه
محسن محمدیان ساروی – عضو هیئت علمی دانشگاه ازادفیروزکوه
ایمان قاسمی همدانی – دانشجوی مدیریت بازرگانی بازاریابی دانشگاه ازادفیروزکوه

چکیده:
رسانه با القای مفاهیم در چارچوب ایدئولوژی مسلط از نقش توجیهی و تبلیغی برای اشاعه تصمیمات متخذه و ارزش سازی و القای پیام به منظور دستکاری ذهنی برخوردار است و می تواند به ابزاری برای تداوم وضع موجود در زمینه توزیع قدرت و ثروت تبدیل شود.نظریه های هنجاری به تشریح بایدها و نبایدهای حاکم بر وسایل ارتباط جمعی یا به عبارتی، نظام های کنترل و مدیریت رسانه ها م یپردازد. نحوه کنترل و مالکیت رسانه ها ، برمحتوای آن ها اثر می گذارد، و این امر، به نوبه خود اثرات رسانه ها را معین و مشخص می سازد. ضمن اینکه وسایل ارتباط جمعی به طور معمول با زمان فراغت انسان ها برخورد می یابند و در این تعامل نقش ها و کارکردهایی مختلفی بر جای می گذارند

توضیحات بیشتر