فایل ورد مقاله بررسي نقش طراحي فضاي باز مدارس ابتدايي در يادگيري و هوش هيجاني_اجتماعي دانش آموزان

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله بررسي نقش طراحي فضاي باز مدارس ابتدايي در يادگيري و هوش هيجاني_اجتماعي دانش آموزان دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله بررسي نقش طراحي فضاي باز مدارس ابتدايي در يادگيري و هوش هيجاني_اجتماعي دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله بررسي نقش طراحي فضاي باز مدارس ابتدايي در يادگيري و هوش هيجاني_اجتماعي دانش آموزان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله بررسي نقش طراحي فضاي باز مدارس ابتدايي در يادگيري و هوش هيجاني_اجتماعي دانش آموزان :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین در مهندسی عمران، معماری، محیط زیست و مدیریت شهری
تعداد صفحات:12
نویسنده(ها):
فاطمه درخشانیان – دانشجوی کارشناسی ارشد معماری دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز
حمیدرضا شریف – استادیار معماری و رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز

چکیده:
تحقیقات اخیر براهمیت و تاثیر فضای بازمدارس به عنوان عامل موثردرفرایند یادگیری فعال تاکید دارد اما این موضوع درطراحی و برنامه ریزی مدارس ایران کمتر مورد توجه قرارگرفته استهدف ازاین تحقیق تاکید برجنبه های اموزشی فضای باز مدارس و توصیف راهبردهایی درزمینه طراحی معماری فضای باز درمراکز آموزشی است روش تحقیق حاضر توصیفی و تحلیلی – اسنادی است و ا بزار گرداوری داده ها شامل: مطالعات کتابخانه ای اسناد و منابع مرتبط و بررسی نمونه های موردی بوده است روش تجزیه و تحلیل اطلاعات بصورت کیفی است این تحقیق نشان میدهد فضای باز در توسعه اگاهی و یادگیری ازطریق بوییدن حس کردن و چشیدن نقش مهمی ایفا مینماید دسترسی به طبیعت موجب ارتقا اعتماد به نفس مسئولیت پذیری غرور همکاری حل مسئله درکلاس و ارتباط بهتر معلم و دانش اموزان می گردد بنابراین طراحی مناسب فضای بازطبیعی نقش مهمی دربهبود پیشرفت تحصیلی و ارتقا رفتارهای اجتماعی دانش اموزان دارد

توضیحات بیشتر