فایل ورد مقاله بررسي نقش تمايلات رفتاري گردشگران مقاصد گردشگري شهري، با توجه به تاثير سازه هاي بازار يابي مديريت شهري بر تمايلات رفتاري گردشگران شهر ماهان

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله بررسي نقش تمايلات رفتاري گردشگران مقاصد گردشگري شهري، با توجه به تاثير سازه هاي بازار يابي مديريت شهري بر تمايلات رفتاري گردشگران شهر ماهان دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله بررسي نقش تمايلات رفتاري گردشگران مقاصد گردشگري شهري، با توجه به تاثير سازه هاي بازار يابي مديريت شهري بر تمايلات رفتاري گردشگران شهر ماهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله بررسي نقش تمايلات رفتاري گردشگران مقاصد گردشگري شهري، با توجه به تاثير سازه هاي بازار يابي مديريت شهري بر تمايلات رفتاري گردشگران شهر ماهان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله بررسي نقش تمايلات رفتاري گردشگران مقاصد گردشگري شهري، با توجه به تاثير سازه هاي بازار يابي مديريت شهري بر تمايلات رفتاري گردشگران شهر ماهان :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین در مهندسی عمران، معماری، محیط زیست و مدیریت شهری
تعداد صفحات:13
نویسنده(ها):
الهام کیوانی زاده – ارشد جغرافیای برنامه ریزی روستایی، دانشگاه سیستان و بلوچستان
ایمان عارفی – ارشد معماری ، دانشگاه آزاد واحد بم

چکیده:
آکاهی از چگونگی استنباط گردشگران درباره کیفیت ادراک شده،ارزش ادراک شده و درگیری ذهنی همچنین سطح رضایتمندی و در نتیجه تمایلات رفتاری نسبت به بازدید از مقصد گردشگری برای بازاریابی و مدیریت موفق مقصد بسیار حیاتی است.هدف از این پژوهش کشف روابط بین متغیرها ا استفاده از روش مدل سازی معادلات ساختاری است.این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی_پیمایشی است.جامعه آماری این پژوهش گردگشرانی هستند که در فصل بهار و تابستان سال 1393 به شهر تاریخی ماهان مسافرت داشته اند.تعداد 365 گردشگر به روش نمونه گیری تصادفی به عنوان نمونه انتخاب شدند.به منظور سنجش فرضیه های پژوهش و با استفاده از نتایج تحلیل مسیر مشخص شد که ادراک گردشگران از کیفیت ارزش و سطح درگیری ذهنی نسبت به مقصد گردشگری رضایتمندی آنان را تحت تاثیر قرار می دهد.همچنین این امر بر سطح درگیری ذهنی نسبت به مقصد گردشگری رضایتمندی آنان را تحت تاثیر قرار می دهد.همچنین این امر بر سطح تمایل گردشگران به بازدید مجدد از آن مقصد به طور مثبتی می گذارد.یافته های این پژوهش منجر به درک بهتری از مکانیزم های رفتاری می شود که مبنای قابل قبولی برای حفظ و افزایش بازدید گردشگران از یک مقصد گردشگری شهری به شمار می رود.

توضیحات بیشتر