فایل ورد مقاله ارزيابي عوامل موثربرشکل گيري نواحي بلاتکليفي درتقاطع هاي چراغ دارزمانبندي شده

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله ارزيابي عوامل موثربرشکل گيري نواحي بلاتکليفي درتقاطع هاي چراغ دارزمانبندي شده دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله ارزيابي عوامل موثربرشکل گيري نواحي بلاتکليفي درتقاطع هاي چراغ دارزمانبندي شده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله ارزيابي عوامل موثربرشکل گيري نواحي بلاتکليفي درتقاطع هاي چراغ دارزمانبندي شده،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله ارزيابي عوامل موثربرشکل گيري نواحي بلاتکليفي درتقاطع هاي چراغ دارزمانبندي شده :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران
تعداد صفحات:14
نویسنده(ها):
کامران رحیم اف – استادیاردانشگاه پیام نورتهران
سجاد رضائی – عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی عمران موسسه اموزش عالی پویش قم
امیرپویا قدسی – کارشناس ارشد مهندسی عمران راه و ترابری دانشگاه پیام نورتهران

چکیده:
وجود نواحی بلاتکلیفی درتقاطع های چراغ دار زمان بندی شده یکی ازمهمترین عوامل موثر دربروز تصادفات خصوصا ازناحیه عقب و سمت راست خودروها با خودروهای وارد شونده به تقاطع می باشد رانندگانی که درهنگام ورود به تقاطع های چراغ دار با چراغ زرد مواجه می شوند با دووضعیت تصمیم گیری رو برو خواهند شد میتواننند به حرکت خود ادامه داده و پیش ازشروع زمان چراغ قرمز تقاطع را ترک نمایند یا قبل ازخط توقف متوقف شوند پژوهشها نشن داده رانندگانی که دراین ناحیه گرفتار میشوندقادر نیستند درزمان مطلوب دراین خصوص تصمیم منسابی اتخاذنمایند این پژوهش ضمن نواوری دراززیابی عوامل موثربرشکل گیری نواحی بلاتکلیفی نشان میدهد اختصاص متوسط زمان حدود 4/5 ثانیه مدت زمانی بهینه برای چراغ زرد محسوب میشود همچنین درسرعت حدود 70کیلومتر برساعت محدوده بلاتکلیفی درفاصله 30تا 80 متری خط توقف تشکیل خواهد شد

توضیحات بیشتر