فایل ورد مقاله بررسي تطبيقي مديريت زمان دراجرايي شدن نظام تحول بنيادين آموزش و پرورش دوره ي ابتدايي

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله بررسي تطبيقي مديريت زمان دراجرايي شدن نظام تحول بنيادين آموزش و پرورش دوره ي ابتدايي دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله بررسي تطبيقي مديريت زمان دراجرايي شدن نظام تحول بنيادين آموزش و پرورش دوره ي ابتدايي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله بررسي تطبيقي مديريت زمان دراجرايي شدن نظام تحول بنيادين آموزش و پرورش دوره ي ابتدايي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله بررسي تطبيقي مديريت زمان دراجرايي شدن نظام تحول بنيادين آموزش و پرورش دوره ي ابتدايي :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در علوم انسانی
تعداد صفحات:9
نویسنده(ها):
طاهر امانی – کارشناسی ارشد برنامه ریزی آموزشی، رابط پژوهشی، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دهلران،استان ایلام
مریم مرغزاری – کارشناس زبان و ادبیات عرب و دبیر دوره ی متوسطه دوم در آموزش و پرورش
فاطمه مرغزاری – مربی امورتربیتی در آموزش و پرورش شهرستان دهلران

چکیده:
بررسی حاضر مدیریت زمان آموزش را در اجرایی شدن سند تحول بنیادین دوره ی ابتدایی مورد توجه قرار می د هد دوره ی ابتدایی که شالوده و زیر بنای دوره های تحصیلی دیگر است بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری سرلوحه ی برنامه های تحول بنیادین قرارگرفته است که سازماندهی زمان یکی از مؤلفه های اجرایی شدن آن به شمار می رود این پژوهش از نوع تحلیلی توصیفی بوده که نتایج آن بر اساس – آمار و داده های ارائه شده از سوی وزارت آموزش و پرورش مورد تجزیه وتحلیل قرار هر ته است، یا ته ها نشان می دهد: که بین زمان رسمی آموزش با زمان واقعی آن در مدارس کشور اصله وجود دارد در دوره ابتدایی که باید در طول سال 088 جلسه درسی تشکیل گردد با احتساب تعطیلات سالانه 242 جلسه آموزشی و درسی در مدرسه تشکیل خواهد شد، یعنی 22 جلسه کمتر از آنچه مقررشده است از طر فی بین میزان فعالیت آموزهاران و دبیران در مدارس تفاوت مشاهده می شود، زیرا معلمان ابتدایی در طول سال 36 روز بیشتر از دبیران در مدرسه حضور می یابند، این در حالی است که آموزگاران نسبت به معلمان دوره راهنمایی و متوسطه 122 ساعت بیشتر در طول سال تحصیلی فعالیت آموزشی انجام می دهند با توجه به جایگاه و اهمیت دوره آموزش ابتدایی، پژوهش حاضر این مساله را مورد توجه قرار داده است که نقش مدیریت زمان بر اجرایی شدن سند تحول بنیادین چگونه است؟ و به منظور کیفیت بخشی به فعالیت ها و برنامیه های مصوب وزارت آمیوزش و پرورش چه راهکارهایی باید ارائه گردد

توضیحات بیشتر