فایل ورد مقاله جايگاه رسانه هاي جمعي درجامعه اسلامي

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله جايگاه رسانه هاي جمعي درجامعه اسلامي دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله جايگاه رسانه هاي جمعي درجامعه اسلامي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله جايگاه رسانه هاي جمعي درجامعه اسلامي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله جايگاه رسانه هاي جمعي درجامعه اسلامي :


محل انتشار: اولین همایش ملی حسابداری، حسابرسی و مدیریت
تعداد صفحات:8
نویسنده(ها):
فریز طاهری کیا – عضو هیئت علمی دانشگاه ازادفیروزکوه
محسن محمدیان ساروی – عضو هیئت علمی دانشگاه ازادفیروزکوه
ایمان قاسمی همدانی – دانشجوی مدیریت بازرگانی بازاریابی دانشگاه ازادفیروزکوه

چکیده:
اثرگذاری وسائل ارتباط جمعی بسیار وسیع و گوناگون می باشد،این اثار ممکن است در دراز مدت و یا ددر کوتاه مدت بروز نماید.ممکن است قوی یا ضعیف باشد.این آثار ممکن است از جنبه های مختلفی که در محتوای ارتباطات وجود دارد.نشات گیرد،ممکن است،روانی،سیاسی،اقتصادی و اجتماعی باشد و همچنین احتمال دارد بر روی عقاید،ارزش ها،مهارت ها،سلیقه ها و رفتارهای ظاهری تاثیر بگذارد. امام خمینی ( قدس سره ) درباره رسالت رسانه ها می فرماید: این دستگاه هارسانه ها دستگاه های تربیتی است. باید تمام اقشار ملت با این دستگاه ها تربیت بشوند، یک دانشگاه عمومی است، دانشگاه ها، دانشگاه های موضعی است؛ این دانشگاه عمومی است؛ یعنی دانشگاهی است که در تمام سطح کشور گسترده است و وظیفه داردکه با مردم حکم معلم و شاگرد داشته باشد

توضیحات بیشتر